Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Köra sitt eget race.

Av faith - 26 april 2012 07:53

Varför bryr jag mig så mycket om andra människor? Varför kan jag inte tänka på MIG SJÄLV i första hand någon jävla gång? Istället så ska jag låtsas må bra, jag ska le när mina tårar vill spricka fram, jag ska göra allt för alla andra och ingenting för mig själv.


Egentligen ska man bara så jävla egoistisk och skita i alla andra.. Bara köra på. Bara göra det man själv vill och pissa på folk, precis som de pissar på mig. Dåligt samvete får man, det är så jävla jobbigt ju. Äckligt jobbigt är det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av faith - 5 februari 2013 21:47

Måste skriva av mig lite igen. Här vet ingen vem jag är, vilket är otroligt skönt. Jag är rädd inför förändringen. Hur fan ska jag klara av detta? Det kanske inte var meningen egentligen, precis som en person sa. Varför är jag så dum mot mig själv? K...

Av faith - 23 oktober 2012 07:11

Precis.. Jag bryter ihop snart. Jag vill inte vara här. Jag vill verkligen inte alltså. Det är inte roligt att vara med någon man inte älskar. ...

Av faith - 20 oktober 2012 12:52

Utnyttjad. Det har jag blivit många gånger. Både ekonomiskt och sexuellt. Men även genom att folk utnyttjar att jag inte kan säga nej. Jag säger nej, men de vet att jag viker mig efter ett tag. Varför är jag så jävla mesig för?! Egentligen borde jag ...

Av faith - 19 oktober 2012 20:56

Ja, jag säger ingenting mer än p a t e t i s k t. Varför sjunker människor så lågt att de krälar för någon annan? Att kväva sig själv och stå ut med så mycket skitsnack för man inte vågar säga ifrån? Herregud säger jag bara. Men någon dag kanske de f...

Av faith - 14 oktober 2012 19:36

Ja, vad ska man säga.. Hela den här dagen har förstört mig alltså. Inte haft sådan panikångest och dåligt mående på länge, men idag kom det igen. Varför kan inte det försvinna för evigt istället? Varför måste skiten jaga mig?   Panikångesten jaga...

Skapa flashcards