Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Lycka..?

Av faith - 6 juli 2012 19:12

Jag har ju varit lycklig en gång i tiden. Det är sjukt att man inte kan känna lycka längre. Varför är jag inte nöjd, varför är jag inte lycklig? Blir galen på det. Jag förstår verkligen inte. När jag var 16-20 var jag glad. Jag beskrevs som social, positiv och alltid i centrum. När jag var lite över 20 så träffade jag fel man, IGEN, men det vände upp och ned på mitt liv. Jag trodde jag skulle dö. Jag var rädd och försökte ta mitt eget liv istället för att han skulle ta mitt liv ifrån mig. Är det sjukt att ångra sig att man inte blev mördad?


Låter så jävla stört. Hur normalt är det att längta så mycket efter döden att man hoppas att någon ska mörda en? Om man bara var modigare hade man kunnat göra det själv. Jag förstår verkligen inte varför jag mår så här. Känner inte igen mig själv. För ett par år sen så orkade jag med livet, tyckte vissa saker var riktigt roliga. Ville umgås med folk igen, men senaste året har det försvunnit igen.


Mitt liv är som en enda stor berg och dalbana. Ena veckan orkar jag med livet, andra veckan känns allt meningslöst. Just nu är det så. Men det syns inte, för ingen frågar, ingen bryr sig längre. Bara för jag stänger in mig själv hela tiden. Vågar inte säga eller visa vad jag tänker eller vad som försiggår i mitt huvud. Det är mörka tankar. Har fått tillbaka dem igen, men jag kan ju inte prata med någon om dem för då blir jag inlåst på psyk igen eller så blir det bara ännu värre.


Fan, vad jag hatar all den här jävla skiten. Ge mig en jävla mening med livet. Nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av faith - 5 februari 2013 21:47

Måste skriva av mig lite igen. Här vet ingen vem jag är, vilket är otroligt skönt. Jag är rädd inför förändringen. Hur fan ska jag klara av detta? Det kanske inte var meningen egentligen, precis som en person sa. Varför är jag så dum mot mig själv? K...

Av faith - 23 oktober 2012 07:11

Precis.. Jag bryter ihop snart. Jag vill inte vara här. Jag vill verkligen inte alltså. Det är inte roligt att vara med någon man inte älskar. ...

Av faith - 20 oktober 2012 12:52

Utnyttjad. Det har jag blivit många gånger. Både ekonomiskt och sexuellt. Men även genom att folk utnyttjar att jag inte kan säga nej. Jag säger nej, men de vet att jag viker mig efter ett tag. Varför är jag så jävla mesig för?! Egentligen borde jag ...

Av faith - 19 oktober 2012 20:56

Ja, jag säger ingenting mer än p a t e t i s k t. Varför sjunker människor så lågt att de krälar för någon annan? Att kväva sig själv och stå ut med så mycket skitsnack för man inte vågar säga ifrån? Herregud säger jag bara. Men någon dag kanske de f...

Av faith - 14 oktober 2012 19:36

Ja, vad ska man säga.. Hela den här dagen har förstört mig alltså. Inte haft sådan panikångest och dåligt mående på länge, men idag kom det igen. Varför kan inte det försvinna för evigt istället? Varför måste skiten jaga mig?   Panikångesten jaga...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards