Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Vem fan lurar jag?

Av faith - 12 oktober 2012 16:45

Har verkligen fått nog. Jag pallar fan inte mer alltså. Hur fan kan jag hålla på & tro att det ska bli en jävla förändring?! Jag är så jävla äckligt dum i huvudet och blir så jävla arg på mig själv. Det kommer för helvete aldrig förändras. Det är samma jävla skit gång på gång. Jag orkar fan inte.


Jävla fitthelvete att jag är i den sitsen jag är i alltså. Önskar så jävla mycket att allting var annorlunda. Varför i helvete kan jag aldrig få må bra?!!!!

 
 
Ingen bild

En som kan förstå

12 oktober 2012 17:00

Tänkte bara säga att det finns människor i ditt liv som älskar dig, du kanske inte ser dem men de finns. Ibland är det bara bättre att säga som det är och ta sig igenom skiten, jag har själv gått igenom saker som har fått andra att bara stå och gapa när jag berättar det för dem, men jag försöker bara att ta det dag som dag. Försöker att inte analysera så mycket och bara håller mig undan situationer som jag vet får mig att må dåligt.

Tänkte bara skriva detta och påminna dig om att jag inte har någon som helst aning om vem du är, vart du är eller vad det är som får dig att må så här dåligt. Men jag VET att det finns människor som absolut älskar dig och om du tror att de har tröttnat eller något så be dem om hjälp och lova att ändra på det som får dem att tröttna, och för guds skull don't let them down, they love you and need you :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av faith - 5 februari 2013 21:47

Måste skriva av mig lite igen. Här vet ingen vem jag är, vilket är otroligt skönt. Jag är rädd inför förändringen. Hur fan ska jag klara av detta? Det kanske inte var meningen egentligen, precis som en person sa. Varför är jag så dum mot mig själv? K...

Av faith - 23 oktober 2012 07:11

Precis.. Jag bryter ihop snart. Jag vill inte vara här. Jag vill verkligen inte alltså. Det är inte roligt att vara med någon man inte älskar. ...

Av faith - 20 oktober 2012 12:52

Utnyttjad. Det har jag blivit många gånger. Både ekonomiskt och sexuellt. Men även genom att folk utnyttjar att jag inte kan säga nej. Jag säger nej, men de vet att jag viker mig efter ett tag. Varför är jag så jävla mesig för?! Egentligen borde jag ...

Av faith - 19 oktober 2012 20:56

Ja, jag säger ingenting mer än p a t e t i s k t. Varför sjunker människor så lågt att de krälar för någon annan? Att kväva sig själv och stå ut med så mycket skitsnack för man inte vågar säga ifrån? Herregud säger jag bara. Men någon dag kanske de f...

Av faith - 14 oktober 2012 19:36

Ja, vad ska man säga.. Hela den här dagen har förstört mig alltså. Inte haft sådan panikångest och dåligt mående på länge, men idag kom det igen. Varför kan inte det försvinna för evigt istället? Varför måste skiten jaga mig?   Panikångesten jaga...

Ovido - Quiz & Flashcards