Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

I made the right choice and then I screw it up.

Av faith - 14 oktober 2012 07:54

Det är inget roligt alltså. Jag har ju för fan gjort rätt beslut, men så sabbar jag det gång på gång? Ibland gör jag saker jag mår bra av, men så plötsligt så blir jag dum i huvudet och hamnar tillbaka i samma skit. Varför i hela helvete ska jag vara så jävla dum i huvudet?!


Jag är inte ens glad över förändringen som kommer ske i mitt liv. Varför har jag satt mig in i den här jävla sitsen? Kan inte någon bara ruska om mig och ta tag i den mesiga personen inuti mig och slå ihjäl den? Jag skiter i hur ont det gör, jag vill bara få ur den personen ur min kropp. Då får jag tillbaka de jag älskar mest.


Kan man inte bara dra någonstans? Vara hemlig? Leva sitt eget liv utan riktlinjer och bara göra det man mår bra av. Helvete.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av faith - 5 februari 2013 21:47

Måste skriva av mig lite igen. Här vet ingen vem jag är, vilket är otroligt skönt. Jag är rädd inför förändringen. Hur fan ska jag klara av detta? Det kanske inte var meningen egentligen, precis som en person sa. Varför är jag så dum mot mig själv? K...

Av faith - 23 oktober 2012 07:11

Precis.. Jag bryter ihop snart. Jag vill inte vara här. Jag vill verkligen inte alltså. Det är inte roligt att vara med någon man inte älskar. ...

Av faith - 20 oktober 2012 12:52

Utnyttjad. Det har jag blivit många gånger. Både ekonomiskt och sexuellt. Men även genom att folk utnyttjar att jag inte kan säga nej. Jag säger nej, men de vet att jag viker mig efter ett tag. Varför är jag så jävla mesig för?! Egentligen borde jag ...

Av faith - 19 oktober 2012 20:56

Ja, jag säger ingenting mer än p a t e t i s k t. Varför sjunker människor så lågt att de krälar för någon annan? Att kväva sig själv och stå ut med så mycket skitsnack för man inte vågar säga ifrån? Herregud säger jag bara. Men någon dag kanske de f...

Av faith - 14 oktober 2012 19:36

Ja, vad ska man säga.. Hela den här dagen har förstört mig alltså. Inte haft sådan panikångest och dåligt mående på länge, men idag kom det igen. Varför kan inte det försvinna för evigt istället? Varför måste skiten jaga mig?   Panikångesten jaga...

Skapa flashcards