Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Ingenting chockar mig längre..

Av faith - 17 november 2011 21:41

.. men idag stod jag upp för mig själv och mina värderingar och MIN EGEN VILJA! Herregud, kan knappt beskriva hur det känns. Jag resonerade, jag vill ha det på mitt sätt när det gäller vissa saker & idag hände det äntligen. Jag mår bra nu, det känns bra och jag har äntligen lyckats våga säga emot. Det är stort för mig, otorligt stort.

Jag hoppas nu att detta kommer hålla i sig, om inte, lämna mig då? Jag vill ha mitt liv, jag behöver det innan det är för sent. Då får jag väl leva ensam tills jag hittar någon som kan förstå hur jag känner och mina känslor och min vilja. Underbart. Helt jävla underbart känns det nu. Det tog flera timmar, men äntligen så fick jag min vilja genom. UTAN BRÅK! Otroligt.

Nu kanske jag kan sova bra i natt, det vore ljuvligt. Har haft helvetiska nätter på sista tiden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av faith - 5 februari 2013 21:47

Måste skriva av mig lite igen. Här vet ingen vem jag är, vilket är otroligt skönt. Jag är rädd inför förändringen. Hur fan ska jag klara av detta? Det kanske inte var meningen egentligen, precis som en person sa. Varför är jag så dum mot mig själv? K...

Av faith - 23 oktober 2012 07:11

Precis.. Jag bryter ihop snart. Jag vill inte vara här. Jag vill verkligen inte alltså. Det är inte roligt att vara med någon man inte älskar. ...

Av faith - 20 oktober 2012 12:52

Utnyttjad. Det har jag blivit många gånger. Både ekonomiskt och sexuellt. Men även genom att folk utnyttjar att jag inte kan säga nej. Jag säger nej, men de vet att jag viker mig efter ett tag. Varför är jag så jävla mesig för?! Egentligen borde jag ...

Av faith - 19 oktober 2012 20:56

Ja, jag säger ingenting mer än p a t e t i s k t. Varför sjunker människor så lågt att de krälar för någon annan? Att kväva sig själv och stå ut med så mycket skitsnack för man inte vågar säga ifrån? Herregud säger jag bara. Men någon dag kanske de f...

Av faith - 14 oktober 2012 19:36

Ja, vad ska man säga.. Hela den här dagen har förstört mig alltså. Inte haft sådan panikångest och dåligt mående på länge, men idag kom det igen. Varför kan inte det försvinna för evigt istället? Varför måste skiten jaga mig?   Panikångesten jaga...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards