Alla inlägg under december 2011

Av faith - 31 december 2011 12:55

Det är inte så himla kul alltså.. Vet inte vem man ska tro på, vem ljuger, vem talar sanning? Blir ledsen och vill inte ha det så.. Men jag tror inte det kommer gå bra.

Han gjorde mig så ledsen igår, förstår inte varför du säger en sådan sak? Jag kan ta livet av mig, men jag gör inte det för din skull. Idiotjävel. Trodde vi kunde vara vänner, men det grejade han inte. Det räckte med pengarna och sen ett Dra åt helvete, då var han nöjd. Ska gräva ned mig en stund nu.

Av faith - 30 december 2011 09:12

Jag gör verkligen ingenting rätt. Jag får nog lägga in mig nästa vecka, för jag orkar inte mer. Fick panik förut för att jag inte hittade något att skära med. Jag måste ha papperskniv, det fungerar inte med något annat. Kanske skulle ta och bränna mig istället, det gör ju inte ont.


Det gör så ont inom mig att allting är så här. Jag känner mig så ensam att det gör ont inom mig och jag får panik alltså.. Jag hatar mig själv, jag hatar allt som har med mig att göra. Varför kan jag inte bara få försvinna? Det är ju bättre, jag är inte värd att leva detta liv. Ta bort denna skit ifrån min kropp. Ta min själ. Ta mitt hopp. Ta mitt liv.

Av faith - 30 december 2011 07:23

Jag vill inte andas med. Jag vill inte vara någonstans. Bryter ihop. Vem ska jag prata med? Det finns de som erbjuder sig, men kan inte få fram mina känslor i ord, det river inom mig, det växer inom mig, det är bara så otroligt jävla jobbigt att jag bara vill att mitt hjärta ska slå en sista gång så jag slipper detta.


Tårarna bränner bakom ögonlocken, de pressar sig fram med full kraft och rinner nedför mina kinder. Vet inte hur jag ska orka.

Av faith - 28 december 2011 12:40

Jag hatar att jag är så ful. Tjock och fan vet vad.. Blir knäpp alltså. 

Av faith - 28 december 2011 09:59

Jag orkar inte.. Jag vill ge upp nu. Har tröttnat på allting, jag orkar fan inte! Det är fan bara skit allting i alla fall och jag pallar inte mer bara.. Men varför förväntar man sig att någon ska förstå? Eller ja, det förväntar man sig ju inte. Helvete.

Av faith - 27 december 2011 16:34

Seriöst.. Jag får snart damp eller något, det är inte kul alltså :/. Suger ju bulle.

Av faith - 27 december 2011 07:50

Vet inte hur jag ska reagera med allting.. Igår var det jobbigt, men det var skönt att det inte hände något, men ja, en kram betyder mycket.


Har inget att skriva..

Av faith - 26 december 2011 02:05

Blir ju bara ännu mer ledsen.. Men orkar jag? Jag vet inte.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards