Alla inlägg den 4 januari 2012

Av faith - 4 januari 2012 18:36

Jag tror nog det kommer ordna upp sig.. Ni har gått ihop och blivit lika jävliga allihop. Jag väljer vilja jag vill ha något med att göra och jag vill inte ha något med er att göra. Ljuger, hittar på, drar historier om såna saker ni inte har en aning om. Sådant äcklar mig, rejält. Falska as..


Det är jobbigt att ni är så här.. Men vet ni? Ni är inte så mycket att ha, ärligt talat, så mår jag mycket bättre nu än vad jag gjorde under vårt förhållande. Du kan ljuga och kalla mig vad du vill, men tyvärr så är det ändå jag som ler i slutändan och lyckas bättre än dig. Jag har så fina vänner som står bakom mig.. Det känns faktiskt otroligt skönt :). Vet inte vad du har.. Förutom en syster som gillar att hota precis som dig, ni är väldigt lika trots allt. Fastän du bestämt förnekade det jämt.


Jag har inte fått tillbaka livsglädjen ännu, men den kommer, bara ni försvinner helt ur mitt liv. Sömnlösa nätter och deppiga dagar, det har varit mitt liv det senaste året. Men nu ska det vara slut med det. Förhoppningsvis.

Ovido - Quiz & Flashcards