Alla inlägg den 5 januari 2012

Av faith - 5 januari 2012 23:48

jag blir så frustrerad alltså.. jag orkar inte med att folk ljuger för att ställa sig själva i bättre dager. folk ser inte igenom det.. och hon har inget med mig att göra, men ändå håller hon på. vet inte vad hon vill egentligen.. jag vill bara att de ska lämna mig i fred någon gång och låta mig leva mitt liv, så får de leva sitt!

Av faith - 5 januari 2012 13:58

Lite roligt är det ju, att han tagit upp kontakten med sin syster precis när det tog slut mellan oss. Jag som tjatade på honom att han skulle prata med henne, men då passade det inte. Bara bra, men kul att hon också håller på och skriver elaka saker. Kan de ge sig någon gång? Pinsamt är det.. Men visst, de kan hålla på hur mycket de vill egentligen. Mår fasen bättre nu än vad jag gjort på länge. Jag har ett LIV igen!


Men ja, idag var en rolig dag i alla fall. Följde med T i lastbilen, det var kuligt :). Han är så grymt rolig att umgås med, man kan vara sig själv och man asgarvar verkligen när han sätter igång med sina skämt och så, otroligt rolig! :)


Ovido - Quiz & Flashcards