Alla inlägg den 6 januari 2012

Av faith - 6 januari 2012 16:12

Aja, jag får la bara säga att ni skämmer ut er allihop.. Pinsamt och omoget. Jag hänger inte ut någon i alla fall.. Suck. Är sjukt trött idag, vill bara sova, men kan inte slappna av. Blir bara mer stressad av det tror jag. Har tröstätit, så imorgon ska jag fan gå ut och gå i flera timmar.. Hatar mitt jävla fett! Äckligt är det och jag vill inte ha det på min kropp. Måste köpa en våg också, så jag håller koll på vikten nu.


Är så trött på att folk är elaka., Jag vill bara bli lämnad i fred, det är det enda jag begär. Men de kan inte låta bli. Jag borde verkligen lyssna på mina vänner och förstå att jag inte ska ta åt mig eller bry mig, men klart man blir ledsen när man blir kallad massa saker och mitt självförtroende är verkligen i botten nu. Känner mig äcklig, fet, ful och oduglig. Åter igen är man tillbaka på ruta ett med självkänslan och nu ska man orka kämpa upp det igen. Inte kul.

Av faith - 6 januari 2012 12:32

Jag blir helt störd snart.. Jävla as alltså. Aldrig kan hon sluta, hon ska lägga sig i hela tiden. Jag orkar verkligen inte med det längre. Måste hacka ner på mig, måste låtsas som att hon är någon hon inte är, måste hålla på. När ger människor upp?

Ovido - Quiz & Flashcards