Alla inlägg den 22 januari 2012

Av faith - 22 januari 2012 14:18

Jag har blivit helt apatisk. Ångesten tar sakta men säkert livet av mig och jag vill inte göra något annat än att sova bort mitt liv. Eller liv och liv.. Men jag borde vara glad. Men det går ju fan inte vara det. Har så uselt självförtroende att jag inte vill gå utanför dörren nu ens.. Hungrig är jag, men orkar inte äta. Trött är jag, men jag borde inte sova. Borde duscha, men det orkar jag inte. Borde le, men kan inte.


Är helt tom inuti just nu.. Alltså, kan inte allting bara försvinna? Anti-deppen fungerar inte längre tror jag. Måste ta upp detta med terapeuten, för jag kommer inte klara av detta annars. Funderar på att lägga in mig på tisdag. Bara ett par nätter, känns som att jag behöver det, för jag klarar inte av detta.


Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards