Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Sick'n'tired

Av faith - 7 januari 2012 23:16

Jag blir galen snart.. Allvarligt talat. Jag orkar fan inte mer nu. Det händer för mycket. Jag har fortfarande ont i huvudet och har nu även ont i ryggen efter det som hände igår. Man orkar bara inte.. Var har livet tagit vägen? Var är min livsglädje? Var är gnistan? Den har slocknat.


Måste prata med terapeuten om detta på måndag, för klarar inte av all den här skiten själv längre. Vad ska jag göra? Vart ska jag ta vägen? Jag vill fly, fly från alla puckon, fly från stan, fly från det som alla kallar 'livet'. Men vad är ett liv då man vaknar varje morgon och känner dödslängtan? Har fått tillbaka skiten. Jag orkar seriöst inte.


Att ta tabletter så hjärtat slutar slå.. Det är så nära. Men det gör ont, det är en plågsam kamp tills man tar sista andetaget. Därför jag aldrig vågat fullt ut, för när det börjar göra ont.. Då gör det ont. Om jag hade haft mer tabletter hemma nu, då hade jag antagligen gått ut och gått och sen satt mig på en parkbänk och gjort slag i saken.


Till slut ger man upp. Jag har kämpat otroligt hårt kan jag lova, men till slut så tar krafterna slut och man pallar inte mer. Det är just där jag är nu. Snälla någon, gör så att lidandet tar slut. Andra skulle bli glada också.

 
 
Ingen bild

Lexiia

8 januari 2012 13:19

Livet är inte rättvist, jag vet det, har lärt mig den hårda vägen. Men för mig gör det inte ont, ja bara tuppar av, vaknar upp på sjukhus...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av faith - 5 februari 2013 21:47

Måste skriva av mig lite igen. Här vet ingen vem jag är, vilket är otroligt skönt. Jag är rädd inför förändringen. Hur fan ska jag klara av detta? Det kanske inte var meningen egentligen, precis som en person sa. Varför är jag så dum mot mig själv? K...

Av faith - 23 oktober 2012 07:11

Precis.. Jag bryter ihop snart. Jag vill inte vara här. Jag vill verkligen inte alltså. Det är inte roligt att vara med någon man inte älskar. ...

Av faith - 20 oktober 2012 12:52

Utnyttjad. Det har jag blivit många gånger. Både ekonomiskt och sexuellt. Men även genom att folk utnyttjar att jag inte kan säga nej. Jag säger nej, men de vet att jag viker mig efter ett tag. Varför är jag så jävla mesig för?! Egentligen borde jag ...

Av faith - 19 oktober 2012 20:56

Ja, jag säger ingenting mer än p a t e t i s k t. Varför sjunker människor så lågt att de krälar för någon annan? Att kväva sig själv och stå ut med så mycket skitsnack för man inte vågar säga ifrån? Herregud säger jag bara. Men någon dag kanske de f...

Av faith - 14 oktober 2012 19:36

Ja, vad ska man säga.. Hela den här dagen har förstört mig alltså. Inte haft sådan panikångest och dåligt mående på länge, men idag kom det igen. Varför kan inte det försvinna för evigt istället? Varför måste skiten jaga mig?   Panikångesten jaga...

Ovido - Quiz & Flashcards